POLÍTICA DE PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES

D'acord amb el que estableix la normativa de protecció de dades deuropea, Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 (RGPD), t'informem que:

El Responsable del Tractament de les vostres dades és la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Les dades de caràcter personal que es recullen són: non, cognoms, document d'identitat, adreça electrònica, adreça postal i, únicament en el cas que es faci una domicilació bancària, el número de compte corrent. La finalitat del tractament de les dades és única i exclusivament per tramitar les donacions que realitzis perquè s'efectui de manera correcta. Les dades facilitades es registren a un fitxer intern propietat en exclusiva de la CUP. Única i exclusivament es faciliten aquelles dades exigides per raons de transparència pels tribunals de comptes que fiscalitzen els partits polítics. En cap cas mai es destinaran a tercers sense previ consentiment, així com tampoc es produiran transferències a tercer països o organitzacions internacionals.

Podeu exercir en qualsevol moment els teus drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació en el tractament i portabilitat segons es preveu a la norma enviant un correu electrònic a secretariatecnica[arroba]cup.cat.